Bytte en Lanikai LU21 tenor til en O.K. ukulele i concert størrelse

Bytte en Lanikai LU21 tenor til en O.K. ukulele i concert størrelse

Hans
Jeg har en ny Lanikai LU21T, udover min sopran. Da jeg er gået i gang med at spille ukulele efter en blodprop i hjernen, har jeg 'lidt' svært ved at styre den venstre hånd. Derfor kan jeg nok bedre klare at nå over en concert end over min tenor. Sopranen er også lidt 'nøje med pladsen', så jeg vil gerne bytte min tenor for en concert. Min har selvfølgelig Aquila-strenge.
Nogen bud?

De bedste hilsener

Hans

P.S. Jeg synes, at Ukulele-Mike på Youtube er alletiders.