Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

eric.werk
Hej Ukulele fans!

Jeg har læst så meget godt om Aquila ukulele strenge, at jeg er nødt til at købe mig nogen. Er der nogen, der ved hvor man kan købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

Ellers kan jeg bestille dem direkte fra Aquila Corde: http://www.aquilacorde.com/en/modern-instrument-sets/ukulele.html

Man skal ifølge salgsbetingelserne bestille for mindst €40.

Jeg skal bruge:
2x SOPRANO REGULAR TUNING, key of C (all Nylgut® strings) GCEA 6.80 Euros, Code 4U og
1x CONCERT REGULAR TUNING, key of C (all New Nylgut® strings) GCEA 6.80 Euros, Code 7U

Altså kun for €20.40

For at købe for mindst €40 skal man købe 6 sæt, er der nogen der har lyst til at købe nogen af mig hvis jeg bestiller (mindst) 6 sæt? Jeg er i Århus og kan godt levere til døren i Århus området (Efter børnene er lagt i seng!)

Venlig hilsen,
Eric Werk

Re: Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

Ukulelefan
Hej Eric
Jeg har selv købt strenge (Worth) fra dette firma: elderly.com
Der kan man købe et enkelt sæt, og de komme hurtigt med posten i en kuvert. De har rigtig mange typer Aquila se her: http://elderly.com/accessories/cats/STUK.html
mvh
Ukulelefan

Re: Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

eric.werk
Hej Ukulelefan,

Tak for linket, det ser endda ud til de sælger dem billigere end Aquila selv gør! Jeg har også læst om Worth strenge, dem må jeg prøve ved en anden lejlighed. :-)

Venlig hilsen,
Eric Werk

Re: Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

Helms
Aquila strenge er virkelig nogle gode strenge og kan klart anbefales!
Jeg har købt mine strenge online på Thomann!
http://www.thomann.de/dk/aquila_corde.html?sid=faf6fa0566a9035545425007f4293494
- Lanikai S-T - Mainland Mahagony Tenor -

Re: Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

eric.werk
Uha, næste gang køber jeg strengene inden for EU! For varer der koster mere end 80 kr (inkl forsendelse!) købt udenfor EU er der import opkrævning med moms og importgebyr på 160 kr. Øv. Det er ærgelige penge, når strengene faktisk er produceret i EU

Re: Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

Spiritof 1955
Ja, jeg kan også på det varmeste anbefale Aquila Nylgut strenge. Jeg har lige købt en Epiphone Les Paul Ukulele, som jeg er MEGET glad for. Men den kommer med nogle stenge, der er mærkelig "døde" i det.

Jeg købte "Aquila Nylgut Concert Ukulele strings" via Ebay fra "Southern Ukulele Store" i England. De koster 8.84 Pund incl porto. Jeg bestilte dem mandag aften, og de var i min postkasse lørdag. Straks lyder min Les Paul meget bedre - men husk at der skal slåes TO knuder på den tyndeste streng - ellers risikerer du at streng-enden meget pludselig smutter igennem øjet - du behøver ikke at spørge hvordan jeg opdagede det...

Firmaet har også et meget stort udvalg af Ukuleler. Når du handler på ebay, så køb indenfor EU - ellers bliver du ramt af toldvæsenet og deres gebyrer.

Re: Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

morfar

Re: Hvor kan man købe Aquila ukulele strenge i Danmark?

Tommy
Har købt min Aquila strenge til min tenor ukulele hos Akustikken i Århus via deres webside. De var billigst blandt dem jeg fandt.