Konstruktiv kritik - please :)

Helms
Hej folkens!
Jeg er ny her på siden.
Jeg har spillet ukulele i lidt over et halvt år og har virkelig nydt hvert et sekund! Kunne virkelig godt tænke mig at få lidt konstruktiv kritik fra andre ukulele kendere, så tænkte I måske ville være til hjælp :)
Her er min YouTube profil med lidt forskellige indspillede numre lige fra While My Guitar Gently Weeps til Tetris og Bohemian Rhapsody!
Heelms YouTube

På forhånd tak!
- Helms
- Lanikai S-T - Mainland Mahagony Tenor -

Re: Konstruktiv kritik - please :)

eric.werk
Hej Helms,

Der skal ikke lyde nogen kritik fra min side, kun klapsalver! Det er ret fedt den måde du fyrer den af på din ukulele, godt klaret med de Shimabukuro numre! Har du afluret dem fra YouTube, eller har du noderne?

Hvis du skal videre skal du spille sammen med nogen, tror jeg -- har du snakket med dem her: www.deoriginalekopier.dk ?

Venlig hilsen,
Eric

Re: Konstruktiv kritik - please :)

Helms
Mange tak!
Ved at skrive til Dominator og pænt spørger ham om han vil tilsende nogle Shimabukuro tabs svarer han tilbage med et par ting som man skal overholde (f.eks. ikke at dele tabsne til andre da kun Dominator har fået lov til det af Jake Shimabukuro), accepter man betingelser kommer han med en lang liste over tabs som man kan få tilsendt :)
Selvom det er en offentlig kendt hemmelighed (ihvertfald på ukuleleunderground) så vær sød ikke at sige jeg har sagt det hvis du kontakter ham.

I forhold til deoriginalekopier, så har jeg tjekket dem ud og det er virkelig noget fedt musik de har fået sat sammen!
Jeg er dog ikke den store synger, og så kan jeg virkelig godt li' at spille intrumentalsk musik, hvor der ikke er sangsstemmer over. Det er det jeg findes mest udfordrende.
- Lanikai S-T - Mainland Mahagony Tenor -

Re: Konstruktiv kritik - please :)

Ukulelefan
Hej Helms
Godt gået! Er der en af dine videoer jeg må sætte på forsiden? Det er lidt trist kun at sætte mine egne vaklenede numre på.
pft
Ukulelefan

Re: Konstruktiv kritik - please :)

Helms
Waw. Det ville være en stor ære at få en video på forsiden!
- Lanikai S-T - Mainland Mahagony Tenor -