Oscar Schmidt Ukulele

Tommy
Nu har jeg skiftet Makala Sopran ukulelen ud med en billig tenor ukulele fra Danguitar. Den er ret 'papkasse'-agtig, men med Aquila strenge hjalp det alligevel en smule. Men, jeg vil gerne ha' en kvalitets-ukulele, og har kigget på bl.a. Oscar Schmidt. Dem synes jeg imidlertid ikke jeg kan finde til salg her i DK, ihvertfald ikke på nettet? Nogen idé om hvor de kan købes?

Re: Oscar Schmidt Ukulele

Ukulelefan
Hej
Nej jeg kan heller ikke finde nogle for tiden - selv om jeg har set det tidligere. Jeg har selv købt Oscar Schmidt gennem e-bay. - Huskdog at der løber told på hvis du køber  uden for EU. De kan dog fås både i Tyskland og England.

Re: Oscar Schmidt Ukulele

Tommy
OK. Tak for svar :)

Re: Oscar Schmidt Ukulele

morfar
Har du prøvet den blå avis her der tit nogle Oscar Schmidt til salg

Re: Oscar Schmidt Ukulele

Tommy
Ja, jeg har faktisk lige idag købt en OU3 på dba :)
Det er dælme en fed ukulele!

Re: Oscar Schmidt Ukulele

morfar
hej tommy fik du prøvet les poul ukulenen, og hvis du gjorde hvad er så forskelen til din nye smith ukulele.

og tillykke med købet