Queen - Bohemian Rhapsody Ukulele

Rasmus Helms
Hejsa!

Jeg har efterhånden spillet ukulele i nogle år, og har endelig fået lavet lidt videoer hist og her for at tage næste skridt videre for at blive ukulele master! :-)

Jeg har lavet en video hvor jeg spiller Bohemian Rhapsody af Queen, og det ville virkelig være fedt hvis du gad tage et kig på den og komme med feedback på den!
Derudover er videoen med i en ukulele konkurrence, så det ville være lækkert hvis I gad 'vote' for mig også inde på samme side. Det kræver kun 2 klik og så er det overstået!

Mange tak for hjælpen! :)
Linket til siden er her:
http://iframe.wizehive.com/voting/view/5295f662-62a0-438e-8a87-6e820accbab7/19729/1707739/0