Ukulele spillere søges til møde

Henrik Bruun
Hejsa
Jeg syntes det kunne være sjovt at mødes med andre ukulele spillere og udveksle erfaringer og evt. etablere en klub/forening.
Derfor svar på dette indlæg, hvis det også kunne være noget for dig. Skriv  i hvilken del af Danmark du bor, Jylland, Fyn eller Sjælland og skriv din mail adresse.

Hvis der er tilstrækkeligt mange som kunne tænkes at mødes, vil jeg arrangerer det praktiske.

Venlig hilsen
Henrik Bruun
Lejre, Sjælland
mail: post@henrikbruun.dk

Re: Ukulele spillere søges til møde

eric.werk
Jeg synes det lyder sjovt at mødes, jeg er i Aarhus.

Forleden, da jeg sad udenfor og sandede men ukulele-kit-krop, så kom der pludseig en ukulele fan op til mig, og vi fik en hyggelig snak!Der er noget over de ukulele'er, der gør verden lidt dejligere...  :-)

Jeg er med!

Re: Ukulele spillere søges til møde

ukulelefan
Hej Henrik
Kanon! Jeg har prøvet at finde ud af hvordan vi kunne lave en klub, men alt ser ud til at være vældig kommunalt. D.v.s. medlemmer fran een kommune, bestyrelser, vedtægter,  regnskaber bl.a. bl.a Det gider vi vist ikke bare spille sammen og mødes og have det sjovt. Jeg synes ikke selv jeg er en dygtig nok ukulele spiller til at kunne tiltrække folk til en klub, men hvis du vi tage en tørn, så kunne vi måske få Tobias Elof eller andre af de etablerede til at lege lidt med....
Jeg er 100% med og vil gerne yde et bidrag hvad det monne være!
Ukulelefan