Ukulelespillere i Aalborg

Stephan Nielsen
Nu har jeg i godt et måneds tid begyndt at spille på ukulele og tænkte om der er andre ukulelespillere i Aalborg.

Re: Ukulelespillere i Aalborg

Spiritof 1955
Jeg bor i Skørping (25 km syd for Aalborg). Jeg er meget ny på Ukulele, og vil gerne opbygge lidt mere rutine, inden jeg kaster mig ud i sammenspil.

Re: Ukulelespillere i Aalborg

morfar
Hej Jeg har lige købt en ukulele d stemt

Jeg spiller lidt keyboard men er blevet træt af den kunstige lyd og vil nu prøve ukulele hvis fingerne holder til det, bor også i aalborg,gug